Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Výchova chodců v Čechách

Tož plácnul jsem se přes kapsu a koupil koloběžku, ale to všichni víte. Protože, když si koupi koloběžku lemra líná a začne jezdit, musí se to náležite rozhlásit, to dá rozum.

Sotva jsem si ji však koupil, uvědomil jsem si, že jsem tím vstoupil do klubu podivínů, asociálů a individuí na dvou kolech. 

Věc se má tak, že chodec a řidič automobilu je tvor zcela jiný než ten hrbící se drátkovými koly. Důkazem budiž to, že chodci i vozkové působí rozličné nástrahy a naschvály.

Kupříkladu pokud může jít chodec po chodníku či cyklostezce zásadně si vybírá cyklostezku a začíná lovit pokémony, poznáte to tak, že pokud vás náhodou vidí přijíždět stoupá si proti vám vlevo, tj. pro Vás vpravo, rozhazuje rukama, mobilem a piští. Pištění a zmatené pohupsávání se stupňuje mírou obezity daného jedince. 

Motoristé to mají naopak zmáknuté, parkují či postávají na cyklostezkách, chodnících a přechodech. Nevinně se přitom pousmívají, jak s tím koloběžcem zametli.

 

 Na závěr speciální vzkazy jednotlivým chodcům.

 

1. Madam, opravdu nejsem idiot a nechci Vás srazit, jak tvrdíte, ale rozvalila jste si své bůčky, svačinu a cigaretu na cyklostezce, která je každý 10 m značená.

 

2. Pane sklenáři, postavit skleněnou tabuli napříč chodníkem a proti sluníčku a pak si jít zakouřit za nákladní vůz není dobrý nápad.

Nevíte proč ? Napovím kvízem

A. Sklo se na sluníčku roztéká

B. Sklo se na sluníčku opaluje

C. TY DEBILE TO SKLO NENÍ VIDĚT !!

 

3. Močící dívko, ne nejsem úchyl a nečumím blbě. Jen jsme poněkud překvapen, že jsi zadřepla v zatáčce na cyklostezce.

4. Milá postarší důchodkyně, nenadávejte mi, ale předlooooooohé vodítko přes cyklostezku zákonitě musí udělat drnc a kník.

5. Pane řidiči nákladního vozu Liaz. Jedete po cyklostezce, tady silnice nikdy nevedla, ale nebojte se uhnul jsem Vám a z křoví se brzy vymotám.

6. Ostatní k....i, č....i, i....i., k...y atd. chodí se vpravo a kouká se na cestu i když jste jen chodec.

Má úcta 

podivný koloběžec

 

Autor: Ales Pavel | čtvrtek 11.8.2016 0:13 | karma článku: 18,89 | přečteno: 607x
  • Další články autora

Ales Pavel

Československo 1945

Stále se tu opakuje křivení dějin podle ruskou propagandou a naši nevzdělaní a hloupí proruští spoluobčané tyto nesmysly opakují. Proto mi to nedalo a vypíchnu pár důležitých bodů, z kterých si můžete udělat obrázek sami.

14.1.2024 v 16:21 | Karma: 23,82 | Přečteno: 561x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Projekt Kamjanka - obnova ukrajinské vesnice, díl 1

Tak jsem neodolal, prostě mne ti ruští barbaři dlouhodobě štvou a Petr Fantom se rozhodl, že obnoví vesnici Kamjanka na Ukrajině, proč mu tedy nepomoci. Kdo Fantoma nezná, tak je to dobrovolník, co žije na Ukrajině.

10.8.2023 v 23:11 | Karma: 5,50 | Přečteno: 145x | Diskuse

Ales Pavel

Pochovejme Evropana

Situace na Ukrajině je prostě smutná, zdá se že padl Mariupol. Tak mi to nedalo a napsal jsem ... no řekněme tomu báseň

11.4.2022 v 16:30 | Karma: 6,63 | Přečteno: 288x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

Šli jste taky na Gotta?

Největší show posledního desetiletí je za námi. Možná se zdá být neuctivé, že pohřbu Karla Gotta říkám show, ale věřte, že to není neúcta k Mistrovi. Dokonce nechci ani soudit či jinak hodnotit jeho lidské hodnoty.

13.10.2019 v 9:57 | Karma: 17,37 | Přečteno: 922x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Když draka bolí hlava - recenze

S dětmi chodím často do kina na pohádky a ani tato nám nemohla uniknout. To jsme si zas dali, to Vám řeknu.

9.11.2018 v 23:05 | Karma: 10,69 | Přečteno: 375x | Diskuse| Pozvánky, akce

Ales Pavel

Studuj, milý Ivane

A už jsou tu zase Noční vlci nám tu zas proudí Evropou a ja se jen ptám proč? Dostalo se jim necenzurovanému vzdělání, znají historii? Zdá se, že tu moc neznají ani naší smolící pacholíci na idnes.cz

7.5.2018 v 14:40 | Karma: 26,94 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Miloš, Václav II a Václav

Předem vím, že budu zas pravdoláskaře a za sluníčkáře. Mimochodem, nemám ta slova rád, protože se jimi nálepkují všíchni kdo se nám nehodí do krámu, ale nedá se nereagovat na článek o p. Klausovi a havlistickém systému.

19.1.2018 v 8:08 | Karma: 17,31 | Přečteno: 405x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Stydím se soudruhu Babiši, jak já se stydím..

Dnes jsem zase asi objevil Ameriku, dřu jak mezek a svět moc nesleduji, navíc moje chabá angličtina taky asi nepřináší dostatečné plody. Dnes jsem ale zjistil zase věc. Mluví se o tom dlouho, ano Estonsko

15.11.2017 v 1:04 | Karma: 33,37 | Přečteno: 1763x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Povinné ručení u Kooperativy - kšeft bez nákladů

Tak jsem si koupil nové auto, super nápad řeknete si. Radost mne přešla hned po 10 dnech. Nabořila mne totiž rozverná polská dívka postarším BMW, které si půjčiíla od své tchýně.

13.1.2017 v 15:48 | Karma: 31,39 | Přečteno: 1965x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Otevřený dopis prezidentovi k 28. říjnu

Milý pane prezidente, jak jistě tušíte nemám Vás rád, ale i přesto bych rád vedl virtuální dialog. Nevěřím, sice že na něj dorazí nějaká odezva, ale i tak bych rád své otázky, které mne celé vaše volební období nějak formuloval.

28.10.2016 v 12:23 | Karma: 26,63 | Přečteno: 854x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Filosofie štěstí

Co je to štěstí? Možná opravdu muška jenom zlatá, jak se zpívá v jedné písni. A nebo není? Třeba je štěstí něco víc.

4.10.2016 v 1:57 | Karma: 16,68 | Přečteno: 211x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

Z vlka Veganem

Pro davy svých dychtivých a nadšených fandů, urgujících mne o sepsání dalšího elaborátu, který jsem jim slíbil, se vrhám opět do psaní. Ano dle nadpisu tušíte správně, dnes budu psát o tom jak ze mne stal, nebo spíš stává Vegan.

28.8.2016 v 21:37 | Karma: 17,84 | Přečteno: 452x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Ales Pavel

Muslimové na katolické mši a otevřené otázky Romaně Červenkové

Tak jsem si přečetl článek o účasti českých Muslimů na katolické bohuslužbě. Mám z ní velikou radost, ale protože jsem tvor hloubavý, zvědavý a občas i přemýšlivý napadlo mne plno otázek.

10.8.2016 v 20:45 | Karma: 39,95 | Přečteno: 3017x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Jak jsme se zamiloval do koloběžky Mibo

Roky trávené za kancelářským stolem jsou znát a můj tučňoučký pas i bolavá záda si žádala změnu. Kdesi jsem četl o tom, že nejlepší na záda je koloběžka, prý posiluje zádové svaly atd.

1.6.2016 v 2:04 | Karma: 21,27 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Cestování

Ales Pavel

Noční vlci a Putin

Tak projeli, no však víte oni Vlci, kterých se prý nemáme bát a jedou se jen poklonit obětem 2. Světové války. Samozřejmě je neváhali podpořit i někteří naši politici. Ono co kdyby se to jednou zase otočilo, že?

7.5.2016 v 23:08 | Karma: 41,00 | Přečteno: 5794x | Diskuse| Občanské aktivity

Ales Pavel

Lenka Dusilová a prezident

Vystoupení Lenky Dusilové na Andělech je chápáno různě. Někdo ji haní, někdo chválí, někdo jí i uráží či vyvyšuje do nebe.

12.4.2016 v 4:13 | Karma: 43,95 | Přečteno: 14531x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Demokracie a Ovar

Kdysi dávno jsem byl hrdý na západní demokracii a její hodnoty. Věřil jsem, že demokracie = svoboda. Není tomu tak. Byl to omyl a jen šálení pro davy blouznivců.

29.3.2016 v 23:59 | Karma: 26,21 | Přečteno: 1339x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Prezident a jeho kašpárek

Pevně jsem věřil, že spor o Peroutku skončí přinejhorším smírem, nestalo se tak. Ostuda, kterou šíří Hrad nemá obdoby.

6.3.2016 v 10:01 | Karma: 29,90 | Přečteno: 837x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Prezident a kalašnikov

Tak je to zas tady, články se zas rodí s palcovými titulky na téma prezidenta a jeho útoku na premiéra Sobotku.

26.1.2016 v 23:44 | Karma: 13,09 | Přečteno: 701x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Petice aneb pojďme do války s IS

Jak trefně napsala jedna moje bývalá kolegyně, IS dosáhl svého, společnost je rozdělena a útoky na chudáky co utíkají před válkou jsou stále agresivnější. Osobně musím prohlásit, že u mě zásadní změna nenastala.

15.11.2015 v 0:05 | Karma: 12,40 | Přečteno: 608x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera