Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Povinné ručení u Kooperativy - kšeft bez nákladů

Tak jsem si koupil nové auto, super nápad řeknete si. Radost mne přešla hned po 10 dnech. Nabořila mne totiž rozverná polská dívka postarším BMW, které si půjčiíla od své tchýně. 

Nevinné děvče v rozpuku si nacouvalo na parkoviši přímo do mého Toyota Auris. Nevím jak to zvádla, ale škoda byla značná. Celá pravá čast zadku. Tedy myslel jsem si, že jde o pravou čast zadku, když jsem potmě s policií celou věc řešil. To že se dívka pokusila ujet, jsem nakonec nehlásil, proč někomu dělat problémy. 

Po vyšetření policií jsem dorazil domů. Následně hlásil pojistnou událost a zjistil si zastoupení polské pojišťovny, no a světe div se byla to Kooperativa. Nahlásil jsem pojistnou událost a dle doporučení operátora jsem odjel do autorizovaného servisu, který měl vše řádně dořešit. 

Liboval jsem si jak to je krásně jednoduché a snadné. Volal jsem své mamince a vše jsem ji popsal a moudrá žena promluvila:"Kooperativa?, No hochu to tě čekají pěkné obstrukce, já už to zažlla s nimi také". Ohradil jsem se, že přeci už vše zařídí servis a já škodu nezpůsobil. 

Jak jsem byl bláhový. Po příjezdu do servisu jsem si všiml i nenápadného důlku a škrábance na strane zadních dveří kousek od zdeformovaného zadku. Upozornil jsem na to servis a pán ze servisu se tvářil, že jako v pořádku a že to nebude žádný problém. 

Jenže kdo zná bílá lesklá auta, k tomu nová, ví, že zdánlivý malý škrábanec může klamat. No a v tomto případě opravdu asi klamal. Dveře byly na odpis.

Milá Kooperativa mi škodu odmítá uhradit, zbytek hodně podhodnotila, Prý jsem si škodu způsobil sám.

Servis se tváří neutrálně, pan technik mne ubezpečil, že je evidentní, že je škoda ve stejné úrovni a je vidět, že souvisí s rozbitým zadkem. 

Zatím je mi to ale málo platné. Hold budu muset k soudu a budu se soudit. Pokud jste tedy slušný řidič a nechcete aby kvůli Vaší chybě někdo zbytečně trpěl, raděj nepojišťujte své auto u Kooperativy, v Polsku u Compensa pojišťovny. Nebyli mi schopni ani zavolat a s celou situací mne seznámit.

Nevím co s touto situací a jsem smutný, že mám hradit něco co jsem nezpůsobil.

 

 

 

 

Autor: Ales Pavel | pátek 13.1.2017 15:48 | karma článku: 31,39 | přečteno: 1965x
  • Další články autora

Ales Pavel

Československo 1945

Stále se tu opakuje křivení dějin podle ruskou propagandou a naši nevzdělaní a hloupí proruští spoluobčané tyto nesmysly opakují. Proto mi to nedalo a vypíchnu pár důležitých bodů, z kterých si můžete udělat obrázek sami.

14.1.2024 v 16:21 | Karma: 23,82 | Přečteno: 563x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Projekt Kamjanka - obnova ukrajinské vesnice, díl 1

Tak jsem neodolal, prostě mne ti ruští barbaři dlouhodobě štvou a Petr Fantom se rozhodl, že obnoví vesnici Kamjanka na Ukrajině, proč mu tedy nepomoci. Kdo Fantoma nezná, tak je to dobrovolník, co žije na Ukrajině.

10.8.2023 v 23:11 | Karma: 5,50 | Přečteno: 145x | Diskuse

Ales Pavel

Pochovejme Evropana

Situace na Ukrajině je prostě smutná, zdá se že padl Mariupol. Tak mi to nedalo a napsal jsem ... no řekněme tomu báseň

11.4.2022 v 16:30 | Karma: 6,63 | Přečteno: 288x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

Šli jste taky na Gotta?

Největší show posledního desetiletí je za námi. Možná se zdá být neuctivé, že pohřbu Karla Gotta říkám show, ale věřte, že to není neúcta k Mistrovi. Dokonce nechci ani soudit či jinak hodnotit jeho lidské hodnoty.

13.10.2019 v 9:57 | Karma: 17,37 | Přečteno: 922x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Když draka bolí hlava - recenze

S dětmi chodím často do kina na pohádky a ani tato nám nemohla uniknout. To jsme si zas dali, to Vám řeknu.

9.11.2018 v 23:05 | Karma: 10,69 | Přečteno: 375x | Diskuse| Pozvánky, akce
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera