I na mě došlo a po spokojeném bydlení na jedné adrese, jsem se přestěhoval s rodinou na adresu novou. S předstihem, znalý poměrů a popohnán řečmi "škarohlídů" jsem začal zjištovat, jak bude převedení na novou adresu vypadat.
Milá a silně motivovaná paní na lince O2 mě ubezpečila, že jsou seriozní firma a že v případě, že nebudeme moci na nové adrese internet a televizi od O2 zřídit, že nám smlouvu okamžitě bez problémů zruší.
Prý zákazník nemůže platit službu, kterou nelze využívat.
No to jsem si tedy naběhl. Při přestěhování a základním vybalení jsme pozvali technika od O2. Bobrý chlapík, od pohledu trpící lachtaní nemocí nám oznámil:"Ono by tu asi nešlo, ani kdybych to tu celé provrtal. Napíši, že to tu není možné z důvodu majitele. Navíc je tu i jen pomalejší ADSL. Takhle Vám internet hned odpojí a nebudete muset platit odstupné. Zareportuji oznámení a vše proběhne automaticky".
Tak jsme si pořídili UPC, lepší cena, rychlost i celková kvalita spojení. Sice i oni se zákazníkem jednájí jak s kusem masa, ale tentokrát vše proběhlo v pořádku.
Za pár dní to ženě nedalo a dotlačila mě k telefonátu s O2. Má žena šikovná a praktická, zbavená všech iluzí to odhadla dobře. Smlouva zrušená nebyla a navíc paní na drátě byla velmi milá.Prý nám jí tedy OD DNEŠNÍHO DNE ZRUŠÍ, ALE AŤ SE PŘIPRAVÍME NA PENÁLE. Prý není problém s připojením na straně O2.
Tak nějak to celé nechápu. Budu 3 měsíce platit za službu, kterou nevyužívám na základě líných zaměstnanců, úmyslných obstrukcí, kdy jde jen o kačky a rozhodně ne o férové jednání a služby.
Perlička na závěr: Všímli jste si, že Vám po telefonu, změní nastaví jakýkoliv tarif, ale v případě zrušení smlouvy, je třeba dopátrat, osobní číslo, číslo telefonní přípojky a zrušení proběhne jen na základě písemného kódu zaslaného poštou? Proč asi? Nedělejte si iluzi, že jde o nějakou bezpečnost.
S O2 k světlým zítřkům a nikdy jinak.