Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za ten link moc děkuji. Je to první bilance navrhovaného systému, byť v rovině odhadů. Se závěry souhlasím, ač je to opravdu dosti optimistické. Podle mne to spíš nebude zavedeno vůbec.

4 0
možnosti
Foto

Dávám karmu a plně za pravdu. Ačkoliv, podle mého názoru, jste problém popsal a vymezil ještě velmi decentně. 

Nikde jsem od MF nebo vlády nezaregistroval jediný dokument, který by definoval podstatu elektronické evidence tržeb (tedy kdo, co, kdy a jak) - jak jste to popsal, a už vůbec ne nějakou odbornou studii nebo alespoň triviální bilanci.

Já prostě nevěřím v realizaci této stupidity.

4 0
možnosti

Jo, to by se mělo tesat...vyte?  Kdo nerad Wericha mi odpustí... :-)  Pošlete to parlamentu. Karma.R^

6 0
možnosti

I Jelínek Vizovice je již v Holandsku. Kvůli právnímu prostředí, daně jsou tam prý stejné.

5 0
možnosti
Foto

Vážený pane, nepřicházíte z jiného světa? Vždyť vy vypadáte i na to, že něčemu rozumíte. Tedy, abyste mne správně pochopil. Já žil 32 let v zahraničí a teď po návratu se  ptám, zda je to opravdu zem, kde jsem se to narodil. Jinak platit daně v zahraničí doporučuji, jeden si to může dělat sám. Má to tam určitou logiku. Zdejší systém jsem doposavad nepochopil. Zdravím rozumem to ani nelze. Asi mi chybí ta léta, která byla hlavně přerodem od logického uvažování k všenárodní hysterii. Ale pokud má na to jeden žaludek, tak se na tom zmatku dají vydělat milióny. A to kupodivu legálně. Zavání to sice trochu krádeží, ale tady se to tak nebere.

5 0
možnosti
Foto

P23e96t31r 29H66a33n17n56i98g

10. 3. 2015 16:20

Zlatá slova. Výsledkem bude všeobecný zmatek. Bohužel příští volby do PS jsou až za dlouho.

7 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera