Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BB

já mám na problematiku Tibetu podobný názor jako P.Zeman

ale naprosto mi nevadí pokud P.Dusilová prezentovala odlišný názor,

nepřišel mi urážlivý ani přepjatý,má na to právo. Ovšem řeči o holčičkách mi vadí...vůbec se divím že hrad uznal za vhodné reagovat,přišlo mi to naprosto zbytečné..cítil jsem to pouze jako konfrontaci za každou cenu.

P.Koller mě pouze utvrdili v tom že ač ho osobně neznám tak to jak se prezentuje

mi prostě nesedí ...a popravdě mě vždy vytočí.

U p.prezidenta mi vadí ta jeho prezentace absolutní "pravdy"...kdo není se mnou, je proti všem.Zde jen dodám že jsem jeden z těch jež ho volily v posledním kole.

Zajímalo by mě mě jak by by lidé reagovali na K.Kryla v dnešní době...kdyby třeba podpořil uprchlíky,kdyby strhal Tibet...kdyby nepodpořil vhodného prezidentského kandidáta...?

1 0
možnosti
Foto

P93e23t67r 88H72a94h94n

17. 4. 2016 10:49

Naprosto souhlasím a karma. Úroveň komentářů zastánců rebelujících umělců a Zemana se velmi výrazně liší. Je vidět, že volba prezidenta proběhla v duchu "svůj k svému", protože jeho podporovatelé křupanství nejen tolerují, ale i kvitují s povděkem a sami praktikují ve výrazné míře. Lenku znám osobně mnoho let. Není to ničí loutka, nerada mluví na veřejnosti a proto ten papírek, ze kterého se zemanovci mohou pominout. Jejím vyjadřovacím prostředkem je hudba a k věcnému a stručnému vyslovení názoru před diváky a kamerami potřebovala tahák. To opravdu není nic, za co by ji měli křižovat. A proč umělci takto neočakávaně promluvili v přímém přenosu? No přece proto, aby je žádný cenzor nemohl vytřihnout. Dobře to udělali a díky za to!R^

5 0
možnosti
Foto

H77a98n31a 15V21l92k18o97v21á

17. 4. 2016 12:20

Opět nějaká škatulka...nejsem Zemanovec, přesto mi čtení z papírku a následné mávání zaťatou pěstí přijde směšné. Trošku to shazuje obsah sdělení.

Ovšem člověk s vaším omezeným rozhledem tohle nepochopí.

Je to o to smutnější, že vy se cítíte být lepší než "Zemanovci". Asi nemáte z čeho jiného čerpat svoji sebeúctu.

2 5
možnosti
Foto

Karma.

Připadá mi, že řada diskutujících ten výstup paní Dusilové ani neviděla, ani nečetla. Jen se veze na vlně odporu, že co si ta ženská dovolila! To, že vystoupila s kultivovanou prosbou ve které byla slova: „Jestli se to nelíbí i vám, prosím, nebojte se dát najevo svůj názor,“ tedy nepochopili a tu mediální kampaň co se kolem toho rozpoutala berou jako útok na svou modlu. Ach jo. Je to fanatické, zavilé, hloupé.

11 1
možnosti
JH

J96i38ř91í 19H27u75m20l

15. 4. 2016 23:19

kdo to je Dusilová, že to vůbec někoho zajímá co ta pani říká :-P

3 2
možnosti
JP

Evidentně vás, když se k tomu vyjadřujete !

0 1
možnosti
Foto

H31a16n80a 33V26l26k11o49v56á

15. 4. 2016 15:45

Mluvíte mi z duše. Každý má právo projevit svůj názor, ba dokonce považuji čas určený umělci na Andělech (na rozdíl od jiných) za jejich prostor.

Gesto paní Dusilové však bylo teatrální a trapné. Pokud chtěla projevit svůj názor, měla ho zformulovat a přednést. Ne číst z papírku něco, co jí možná někdo v poslední chvíli podstrčil a potom mávat zaťatou pěstičkou....

1 2
možnosti
JK

Co takhle? Jestliže má Lenka Dusilová právo vyjádřit svůj názor, mají i druzí právo vyjádřit názor na názor Lenky Dusilová. Jaké všechny ty názory jsou, je zase jiná věc.

2 1
možnosti
MK

Lenka Dusilová jistě právo na svůj názor má, jen by jej měla prezentovat na vhodnějším fóru. Takto mi to připadá přinejměnším nevkusné - což bych u umělce nečekal.

4 4
možnosti
JH

J44a80n 36H51a62v93r22d74a

14. 4. 2016 6:51

Pane Franci, je to velice jinak, než si myslíte a pisete. Někteří novináři a rovněž lidé od "kumstu" neustále jitří společnost poukazovanim na dení ve společnosti, které by rádi změnili. Těch lidi je tak 5 -10 % obyvatelstva, ale zároveň mají obrovský vliv v médiích, který naplňují beze zbytku. Potíž je, že ač mají plna usta svobody a demokracie, tak ji hodlají uplatňovat toliko na s obě, zbytek obyvatelstva (těch 90 %) mají za menecene. Pral bych vámi se podivat na pořady na Primě s J. Kaše, co dělají z lidi sympatizujicich se Zemanem. Když se objevi článek poukazující na realitu, autor je kricici menšinou zo stou žen pranýř o van.

3 1
možnosti
MN

v podstate se cely clanek dal napsat jednou vetou. Je tu svoboda projevu a Dusilova ji vyuzila. .... potom uz nastava hodnoceni, at uz jde o obsah, nebo o to, ze cetla z listecku, ci ze povazovala ona a ti kteri to prichystali za dulezite vyzvat lidi aby se nebali rici pravdu. Myslim si, ze lidi si sve rikaji stejne jako pani Dusilova. Jiste ze se neztotoznuji s urazkami vyhruzkami, osobne mi tyto prichystane invektivy pripadaji infantilni a kdyz si k nim vyslechnu i takove veci, ze Amerika ma skvele kytary a co vymyslelo Rusko, tak se v duchu zastydim nad neznalosti nekterych lidi!

1 0
možnosti
Foto

Souhlas, a karma. R^

..

Zcela na okraj malé jazykové okénko – píšete: „nejsme sto přijmout člověka“ – nepíše se „sto“ (100), nýbrž „s to“, což je archaická akuzativní vazba „s koho / s co“, která v češtině přežila (pokud vím) už jen ve spojení „být s to“ a „kdo s koho“.

7 2
možnosti
AP

A96l98e43s 85P42a98v15e32l

12. 4. 2016 22:05

omlouvam, se moje typicke chyby, nasobene pozdni hodinou nocni

2 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera