Ales Pavel

Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x

Ales Pavel

Z vlka Veganem

Pro davy svých dychtivých a nadšených fandů, urgujících mne o sepsání dalšího elaborátu, který jsem jim slíbil, se vrhám opět do psaní. Ano dle nadpisu tušíte správně, dnes budu psát o tom jak ze mne stal, nebo spíš stává Vegan.

28.8.2016 v 21:37 | Karma: 17,84 | Přečteno: 452x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Ales Pavel

Krabičková dieta IV

Tak tu máme opět dietní den. O víkendu jsem bujaře oslavoval, že jsem krabičkovou dietu přežil. Neříkám že jsem se zrovna přejídal, ikdyž Eliška mi to tvrdila. Dnešní ráno jsem přebral krabičky od pána se zasmušilým výrazem. Buď je to ranním vstáváním, nebo baští taky krabičky. Úplně mimochodem oznamuji za nepřímé sponzory svého utrpení firmu Lexum, protože u nich pracuje strůjce všeho Eliška a firmu Harmony Servis, kterýžto krabičkovou dietu produkují. Sebekriticky musím říci, že je dieta asi plně postačující a v normě, ale já jsem hold rozežranej.

3.12.2012 v 9:10 | Karma: 7,85 | Přečteno: 932x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Krabičková dieta III

Tak tu máme den třetí, již mírně vlčím, snídaně hned z rána neputovala do práce, ale skoro ještě ve dveřích rovnou do žaludku. Nicméně ráno je ráno a to je mi vždy hej.

30.11.2012 v 9:52 | Karma: 7,39 | Přečteno: 796x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Krabičková dieta I

Tak mě potkala katastrofa, neobávejte se, nejde o žádnou globální katastrofu typu Fukušima. Tahle katastrofa je ryze soukromá. Eliška moje milovaná (ale hlavně akční snoubenka) mi koupila krabičkovou dietu. Ona jí tedy sehnala i sobě, ale obávám se, že jen na mě bude mít destruktivní dopad. Svou milovanou kachýnku a svíčkovou asi neuvidím na hodně dlouhou dobu. Tak jsem se rozhodl, že Vám své postřehy popíši formou deníku - hladového deníku.

28.11.2012 v 12:32 | Karma: 14,02 | Přečteno: 1779x | Diskuse| Kultura