Ales Pavel

Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x

Ales Pavel

Studuj, milý Ivane

A už jsou tu zase Noční vlci nám tu zas proudí Evropou a ja se jen ptám proč? Dostalo se jim necenzurovanému vzdělání, znají historii? Zdá se, že tu moc neznají ani naší smolící pacholíci na idnes.cz

7.5.2018 v 14:40 | Karma: 26,94 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Lenka Dusilová a prezident

Vystoupení Lenky Dusilové na Andělech je chápáno různě. Někdo ji haní, někdo chválí, někdo jí i uráží či vyvyšuje do nebe.

12.4.2016 v 4:13 | Karma: 43,95 | Přečteno: 14531x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Demokracie a Ovar

Kdysi dávno jsem byl hrdý na západní demokracii a její hodnoty. Věřil jsem, že demokracie = svoboda. Není tomu tak. Byl to omyl a jen šálení pro davy blouznivců.

29.3.2016 v 23:59 | Karma: 26,21 | Přečteno: 1339x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Veřejná studie dopadu zákona o elektronické evidenci tržeb

Dovolil jsem si zase otevřít idnes.cz a nevycházím z úžasu. Vláda chystá elektronickou evidenci tržeb a k tomu si od evidence slibuje vyšší výběr daní z příjmu. Než začnu trochu se představím. V IT a ve vývoji bankovním software působím celý svůj život, na prahu 40tky si troufám říci, že jsem na tuto obast fundovanější osoba než celá vláda. Bez urážek, pýchy i falešné skromnosti. Smutné by bylo, kdybych nebyl za ta léta, že? Velmi mě překvapili lidovci, musím říci, že příjemně, kteří se jako jediní ozvali, že chtějí dopadovou studii.

10.3.2015 v 16:15 | Karma: 31,04 | Přečteno: 1280x | Diskuse| Ekonomika

Ales Pavel

Islám a zobrazování živých bytostí

Tak jsem zas otevřel idnes.cz a nestačil se divit. Islamisté zas bourají sochy a ničí kulturní památky. Stále se mi nějak nedaří pochopit jejich myšlení. Vzdělaný Londýňan, skoro se chce říci kolega, díky jeho vzdělání v IT, řeže lidem hlavy. Vousatá individua si ničí své kulturní dědictví a zahalené bobřice se potí do nikábu.

26.2.2015 v 16:34 | Karma: 31,61 | Přečteno: 1199x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Služby O2 v praxi

Asi budu za chronického stěžovatele, ale realita mě nutí. Tak jsem si dovolil využívat službu O2 a navíc ji po přestěhování zrušit.

30.9.2014 v 20:37 | Karma: 24,88 | Přečteno: 1853x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Justin Bieber v Buenos Aires

Tak jsem si k svačince u pc pustil Youtube a omylem Objevil Justina Biebera v Buenos Aires. No to jsem si dal. Napřed mě polil pot z vygumovaného nahého individua s prsama jak patnáctiletá adolescentka.

20.11.2013 v 13:51 | Karma: 13,66 | Přečteno: 450x | Diskuse| Ostatní

Ales Pavel

Jak mi roste bříško

Tak jsem se zas jednou postavil před zrcadlo. Postoj Římana a co to nevidím. Bříško. Poněkud mi narostlo. Depresi jsem zahnal slazeným čajem a vyrazil do práce. Kalhoty mě tlačily převelice a zase to bříško. Směšně obtékalo pásek.

3.7.2012 v 14:06 | Karma: 9,33 | Přečteno: 927x | Diskuse| Ostatní

Ales Pavel

Václav Havel a národní hysterie i ostuda

Vlastně jsem o ani o Václavovi Havlovi psát ani nechtěl. Ono vlastně to ani není článek o něm, ikdyž se ho okrajově týká. Zemřela osobnost a je hned o čem psát, hejno tvořené paparazi nejrůznějšího kalibru okupuje vychladlé tělo a fotí rakev. Ten snímek musí mít každý. Snad i redaktorka ženského časopisu o pletení dřímá fotoaparát a chystá poutavou úvodní stranu. Fotka rakve bude hned vedle svetru z mohéru. To už ale k té show asi patří. Všichni jsme si zvykli a zvykáme si dál.

22.12.2011 v 10:45 | Karma: 19,30 | Přečteno: 1618x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Chybné členění druhů homo sapiens

Již dlouho sleduji chybné členění druhů a nás vymírající homo sapiens neanderthalensis někteří nevzdělaní jedinci zaměnují s homo sapiens legatus. Nedá mi to abych tyto dvě skupiny nerozlišil a čtenářům nepřiblížil.

3.11.2011 v 15:49 | Karma: 7,35 | Přečteno: 744x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Jak jsem sledoval politické obstrukce

Politiku moc nesleduji, přijde mi, že sledování politiky snižuje intelekt a potlačuje plodnost. Třeba se pletu, ale tentokrát jsem zhřešil a na poslední kauzu se letmo podíval. Asi bych nosil dříví do lesa, kdybych začal pranýřovat náš nefunkční a politickými blby zablokovaný parlament, uvědomil jsem si něco úplně jiné.

2.11.2011 v 18:20 | Karma: 13,45 | Přečteno: 804x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Jak jsem "kupoval" drogy v Malé Nigérii

Dobrý sobotní večer vinšuju. V mých blozích jsme si mohli přečíst pohádky, jet načerno, či si zaonanovat. Ne doslova samozřejmě.Dnes si nakoupíme zobání tedy nějaký ten fet a holky. Také samozřejmě ne doslova.

29.10.2011 v 14:30 | Karma: 10,68 | Přečteno: 847x | Diskuse| Ekonomika

Ales Pavel

Pane Bože já vymírám...

Už dlouho jsem tvrdil, že oni slavní ryšavci, byli zaručeně mými předky. Abych to objasnil. Nedávný výzkum totiž přinesl informaci, že neandrtálci se velmi často vyprofilovali jako zrzouni. Než se samozřejmě stihli tak nešťastně naředit v populaci Homo Sapiens, až vymřeli. Nebojte se ale. Zaručeně nevymřeli úplně do mrtě. Nechali tady potomka, tedy mne.

28.10.2011 v 7:21 | Karma: 9,73 | Přečteno: 1018x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Proč jsem černý pasažér a co mě na tom baví

Jsem černým pasažérem a jsem jím rád. Zvesela se nechávám nahánět od revizorů, lovících své malé procento k platu. Vesele jim i předám část své výplaty oplátkou za jejich omluvné pohledy. Práce je práce, jako by chtěli říci. A věru je. To musím potvrdit. I když pokud pražská MHD bude i nadále tak předražená a nespolehlivá jako doposud, tak si na chleba moc nevydělám. A to je i důvod proč jezdím zásadně načerno.

5.10.2011 v 21:30 | Karma: 18,02 | Přečteno: 1640x | Diskuse| Cestování

Ales Pavel

Lidi neblbněte aneb válka o Libyi

Tak jsem si zase po dlouhé době otevřel blog, plno chytrých autorů tu hodnotí a převaluje v ústech Libyjský problém. Každý autor má jasno, ví jak to je, vidí historické pozadí a prostě je IN. Já IN nejsem. Znám arabskou mentalitu, vím o teroristických atentátech pána v županu, vím jak funguje trh s ropou atd. Stejně tomu nerozumím i kdybych věděl stokrát víc. A stejně tak si netroufám hodnotit oprávněnost a správnost zásahu.

20.3.2011 v 13:33 | Karma: 11,79 | Přečteno: 1179x | Diskuse| Ostatní

Ales Pavel

Jak jsem politicky dumal a co jsem vydumal

Politické třenice, populistická gesta, veselé agitky, to jsou věci, které mě vždy nechávaly klidným. Tiše jsem se smál i angažovaným autorům lovícím laciné body na blogu i v nezávislých článcích profesionálních autorů. Říkal jsem si:"Není o čem psát, tak politika bude vždy vděčné a čtené téma!" Politika mě vždy unavovala. Jenže dnes jsem se probudil politicky potentní. Možná přicházím s křížkem po funuse, ale hlavou mi začalo kolovat několik otázek. Jednoduchých lidských, doufejme že se protknuté selským rozumem a zdravým českým temperamentem.

27.12.2010 v 5:22 | Karma: 14,40 | Přečteno: 1015x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Jak jsem se cítil bezpečně v noci

Tak jsem Vám dnes opět cestoval v noci nasvícenou Prahou a jak Vám tak cestuji, zjišťuji zajímavou věc. Městká policie se začala projevovat zajímavým způsobem. Pasovali se asi na strážce světla. Kde nějaké světlo, tam hlouček policistů. Dumal jsem zda tyto noční pochůzkáře přepadla v noci samota, či stesk po další uniformě. Možná na ně i přišla říje a po vzoru zajíců se houfují k hromadné kopulaci. Věru věru, smysl mi zůstal utajen.

10.10.2010 v 2:29 | Karma: 17,24 | Přečteno: 1189x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Nesnáším rodiče, špatně ho vychovali

Každý z nás to jistě zažil, věčné téma.Stále stejné dilema řešíme ve vztahu s tchýní, tchánem. Synek či dcerka jsou v jádru dobří, jen kdyby ho ti rodiče nezkazili.

30.9.2010 v 16:30 | Karma: 10,62 | Přečteno: 1934x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

O mužích, ženách a vychování

Dneska píšu svůj první blog,nervozně mi tančí prsty a napadlo mě začít a pobavit čtenáře svým pohledem na svět. Bude plný pravopisných i stylistických chyb. Tím jsme si předem jist, ale snad laskavý čtenář promine.

25.9.2010 v 10:20 | Karma: 12,02 | Přečteno: 942x | Diskuse| Společnost