Ales Pavel

Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x

Ales Pavel

Šli jste taky na Gotta?

Největší show posledního desetiletí je za námi. Možná se zdá být neuctivé, že pohřbu Karla Gotta říkám show, ale věřte, že to není neúcta k Mistrovi. Dokonce nechci ani soudit či jinak hodnotit jeho lidské hodnoty.

13.10.2019 v 9:57 | Karma: 17,37 | Přečteno: 922x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Filosofie štěstí

Co je to štěstí? Možná opravdu muška jenom zlatá, jak se zpívá v jedné písni. A nebo není? Třeba je štěstí něco víc.

4.10.2016 v 1:57 | Karma: 16,68 | Přečteno: 211x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

Výchova chodců v Čechách

Tož plácnul jsem se přes kapsu a koupil koloběžku, ale to všichni víte. Protože, když si koupi koloběžku lemra líná a začne jezdit, musí se to náležite rozhlásit, to dá rozum.

11.8.2016 v 0:13 | Karma: 18,89 | Přečteno: 607x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Rasa a kočárek

Jsem na sebe naštvanej, velmi. A když jsem naštvanej píšu. Píšu energicky, drze,rád a mrskám tam pravopisné chyby. Zvlášť když mi něco svírá konečník.A jsem naštvanej pač jsem taky přistoupil na tu debilní hru o rasách. Už zas tu někdo řeší hlouposti. Jedna půlka řičí rasistické výroky na stranu Romů a druhá na tu debilní hru hupla a píše debilní články a komentáře. Jen aby ukázala jak je moudrá a patří na tu správnou stranu.

12.6.2013 v 10:38 | Karma: 16,81 | Přečteno: 1354x | Diskuse| Ostatní

Ales Pavel

Zubní show

Jářku, tak jsem jednou zas vyrazil od svého opatlaného kancelářského stolku mezi lidi. Mžoural jsem svými oteklými bulvami do světla všedního dne a ťapkal si na svoji pravidelnou 10 letou zubní prohlídku. Před měsícem jsem se objednal, tak jsem čekal co bude. Knasáky vrtačku dlouho neochutnaly a jazyk mi skanoval potencionálně nebezpečná místa. V čekárně jsem si uzmul lísteček, nechal se instruovat od recepční z východu a posadil se.

5.3.2013 v 9:31 | Karma: 11,27 | Přečteno: 749x | Diskuse| Osobní

Ales Pavel

Šípková růženka a lhář

Tak je tu téma které dnes řeší asi každý a to nejen na blogu. Koho volit? Blog bych nepsal nemít osobní zkušenost s Jakubem Klouzalem ředitelem IT na Ministerstvu Zahraničních Věcí, který pod panem Swanzenbergem pracoval a zažil si s ním své.

24.1.2013 v 8:35 | Karma: 9,21 | Přečteno: 713x | Diskuse| Ostatní

Ales Pavel

Otevřený dopis Vodafone

Milý Vodafone, tak trochu to asi zní jako milý Ježíšku a věru podobnost není náhodná. Také totiž doufám, že mi odpoví a podaruje mne trochou klidu proložený slušným chováním firma Vodafone. I jako v případě vánočního Ježiška s dárky je to přání naivní a nereálné. Ano tím pomyslným Ježíškem je podnik co se vtipnými reklamami s mini sobíky a rudým přelivem v každém šotu snaží otevřít srdce a hlavně peněženky svých klientů.

23.1.2013 v 19:00 | Karma: 24,70 | Přečteno: 3019x | Diskuse| Ostatní

Ales Pavel

Tomio ach jo

Tak jsem si zas jednou přečetl tvůj blog. Již dávno jsem si všiml, že do sebe občas vstřebáváš myšlenky bez patřičného nadhledu, ale tvoje poslední "obhajoba" komunismu, svědčí o tom že nevíš o čem mluvíš. Jistěže každý systém a hnutí prochází, ale trvá to celá staletí než je z jednoho hnutí, hnutí úplně jiné.

30.11.2012 v 11:15 | Karma: 21,23 | Přečteno: 967x | Diskuse| Ostatní

Ales Pavel

Život a onanie

Tak jsem dnes měl rozhovor s jednou kamarádkou, nechci jmenovat, Renata by mi to určitě neodpustila. A tématem byla jak jinak, než se na mladou slečnu sluší, slušné. Probrali jsme medvědy, ženské chvilky i lejna, téma mého nedávného blogu o prdoplaších. Prý mám ještě doplnit onanii když jsem toliko brutální. Tož nedá se jinak a já Vám o onanii něco povím.

26.10.2011 v 21:46 | Karma: 17,00 | Přečteno: 3162x | Diskuse| Společnost

Ales Pavel

Jak jsem byl v Žlutých lázních

Tak jsem o víkendu zavítal do Žlutých lázní a kochal se. Žluté lázně jsou místo malebné. Národ tu předvádí co nejlepšího vyprodukoval, ze svých řad. Takže se dá říci, že je to velmi slušný vzorek na zkoumání a očumování. No asi jsem tak trochu voyer. Sice mě to sexuálně nijak nerajcne, ale i tak se rád podívám.

2.10.2011 v 22:45 | Karma: 8,43 | Přečteno: 880x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

Jak jsem se snažil prevychovat a co z toho zbylo

Před pár měsíci mi 6 flegmatických lidí řeklo, že jsem opravdu velmi drzý člověk a že to prostě takhle nejde. Asi by to se mnou moc nehlo kdyby mi to neřekli nezávisle na sobě. Co se dá dělat, červík ve mě zavrtal a já šel do sebe.

8.10.2010 v 0:36 | Karma: 13,92 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Osobní

Ales Pavel

O stydlivosti, poluci mladíka a sexuální výchově i zrání

Je to už dávno co jsem byl mladý stydlivý chlapec, světem nepoučený, dychtivý všeho nového.Stejně tak jako je dávno co můj penis díky zúžené předkožce prodělal obřízku. Uběhl sice již dlouhý čas, ale některé věci si pamatuji jako by proběhly včera.

5.10.2010 v 9:30 | Karma: 14,07 | Přečteno: 2248x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

O mladém páru

Kráčel jsem zvolna ulicí netuše co mě den přinese, možná nic zajímavého a bude stejný jak ten předešlý, hrbící se před povinnostmi které mě řešit netěšilo. Na protejší ulici mě zaujal pár který měl téměř stejné siluety, vedli se spokojeně ulicí za ruce. Ona v 8 měsíci, on milovník piva a dobrého jídla.

4.10.2010 v 2:20 | Karma: 12,15 | Přečteno: 1319x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

Dopisy budoucnosti

Má milovaná, tu kterou ještě nemám a věřím, že jí poznám,až přijde čas, tyto dopisy ti předám s veškerou láskou a péčí, která ve mě již teď dříme.

26.9.2010 v 18:35 | Karma: 8,95 | Přečteno: 864x | Diskuse| Poezie a próza