Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Dobrý den,

podle tohoto článku usuzuji, že šlo o chybnou komunikaci mezi technikem a oddělením rušení služeb. Každopádně zde bude velmi jednoduché řešení. Vše můžeme vyřešit společně takhle online.

Můžete mi poslat podrobnosti o celé situaci? Kontaktovat mě můžete zde: http://www.o2guru.cz/guru

0 0
možnosti
AP

A42l89e42s 56P73a35v70e44l

1. 10. 2014 20:05

Dobre tedy, napsal jsem Vam. Rad Vam podrobnosti poskytnu

0 0
možnosti
RF

hm. taky jsem se přestěhoval a po telefonu vyřídil překládku pevné linky se službou Internet a za dva dny mi volali zpátky, že v dané oblasti nemají volné sloty v ústředně a proto ze služby Internet nebude nic. Nabídli mi usb dongle s 50% slevou, který by mi byl k ničemu, tak jsem jim řekl, že službu ruším kvůli jejich neschopnosti ji zajistit a za dvě hodiny přišla SMS s potvrzením zrušení služby a druhý den potvrzující email. Vyřízeno razdva. Je fakt, že jsem tím byl překvapen.

0 0
možnosti

Hm, takto to dopadne, když si někdo myslí, že smlouvy se ruší a mění po telefonu, nebo ústně s instalatérem.

Vzhledem k naivitě autora mu přeji zážitek, až bude jednou odcházet od UPC. Z vlastní zkušenosti vím, že se k odcházejícím klientům chovají mnohnásobně hůř, než O2.

0 0
možnosti
OP

Když se něco podobného stane, nutno požádat technika před jeho odchodem o písemný dokument, pak sednout, sepsat událost, přidat kopii dokumentu od technika a poslat dopis doporučeně O2 (nebo jiné společnosti) se žádostí, aby obratem poslali písemné potvrzení o zrušení smlouvy. Spoléhat se na sliby je předem ztraceno. Domluvy po telefonu jsou také past.

0 0
možnosti
AP

A37l89e16s 95P91a50v74e66l

30. 9. 2014 22:11

Zase jeden co to nepochopil, to potvrzeni jsme meli a mame, ale na to ze s instalaci nesouhlasi majitel. Nam to bylo celkem jedno co tam vyplni, kdyz tvrdil, ze diky tomu, muzeme zdarma od O2 odejit,  prezentoval to jako standard postup. Jenze z pohledu O2, ktere ma tyto sasky nasmlouvane, neni chyba na jejich strane, takze samozrejme to slizne zakaznik

0 0
možnosti

Řeči se vedou a voda teče. Jakékoliv prohlášení podobných firem vyžaduju vždycky alespoň mailem. Ale toho technika jsme měl v rukách, proč jste si to nenechal napsat, razítko měl jistě s sebou?

0 0
možnosti
AP

A84l45e39s 35P42a97v33e61l

30. 9. 2014 21:48

To co rikate je jen tim ze jste si to neprecetl, nebo jen nepochopil. Zaznam nic neresi. Je tu jemna niance v rozdilu kdy nejde prevest internet z duvodu, ze to O2 nezvladne nainstalovat a z duvodu, ze to neumozni 3ti strana. Takze v tom je trapne jadro pudla.

0 0
možnosti
JF

J10a49n 17F61r16o41l28í55k

30. 9. 2014 21:42

Máte nějaký písemný záznam od technika? Ne, tak si stěžujete na vlastní blbost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera