Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Krabičková dieta II

Tak tu máme druhý den, to jsem zvědavej co nám to dnes hladový den přinese. Abych nezapomněl, byl jsem se zvážit a výsledkem je že máme vybitou váhu, tak budeme asi řešit jiné kritéria mého mátožného stavu :)

7:45
Chlapík s jídlem byl přesný, tentokrát jsem se nedal napálit a vyrazil jsem do práce se svojí plnohodnotně šovinistickou porcí. Jsem sice mátoha, ale hlad zatím nemám

8:10
Cpu se ovocnou kaší s borůvkama, poctivá porce, sláva vypadá to na chvilku bez hladu. Tak proto byla Eliška přejedená. Je toho opravdu dostatečně.No uvidíme, až na to nadýmání je to zatím dobré. V openspace je to trochu problém.

9:48
Mám rekord, jsem 1,5 h bez hladu. Už se těším na jinošský vzhled a postavu jako proutek.

Zatím mi žádná žena nekouká na zadek, to bych si určitě všiml. Výsledkem mé krabičkové diety je, že O. a D. kolegové od vedlejšího stolu nepřišli do práce. Snažím se to nedávat do souvislosti.

10:35
Tak jsem polkl kuřecí rolku, no nebylo to špatný,  vypadá to že se dožiju Vánoc. Stále sice pocituji pokušení u automatu s bagetama.

11:32
No a máme tu nějaké tvrdé maso s hnědou omáčkou a kolínka. No co budu povídat, už je tu zase...hlad. Prostě mi ta porcička nestačila. Jestli to tak půjde dál, zdivočím a začnu okusovat kytky na okně.

13:08
No a je to tady druha sváča je pryč, píšou tu že ta kaše co jsem ji vtlačil do žaludku se jmenuje Brokolicový bochánek s kukuř. Teď vydržet do večera

14:09
Dorazil a já se obával, že dnes to bude bez něj. Ano je to přítel hlad. Hlad sžíravý a večný. Mám chuť obejmout somálské děti, tančit s nima kankán. Můžeme do rytmu bubnovat na naše nafouklá bříška.

15:11
Tak jsem byl slavnostně kakat, tentokrát je jisté že již mé tělo nemá v žaludku nic co by nevzešlo z krabičky. Tedy hypoteticky. Když nepočítám ty žaludeční vředy a kafe z automatu co mě má postavit na nohy. Možná nezhubnu, ale rozhodně se zocelím. Pro ty zvědavější z Vás, moc jsem toho nevyprodukoval, tělo zuřivě spaluje a každá kalorie se hodí. Jsem teď takovej jadernej reaktor třetí generace, tedy spaluji s minimální produkcí toxického odpadu.

18:11
Dva rohlíky se salátem, děsný zklamání, sice jsou tam i stopy ryby a jogurtu, ale z toho moc energie nedostanu do těla. Tohle asi není správná cesta pro mě cvalíka, musím se spíš hýbat, takhle šplhám po stropě když slyším slovo jídlo.

Autor: Ales Pavel | čtvrtek 29.11.2012 10:02 | karma článku: 7,38 | přečteno: 781x
  • Další články autora

Ales Pavel

Československo 1945

Stále se tu opakuje křivení dějin podle ruskou propagandou a naši nevzdělaní a hloupí proruští spoluobčané tyto nesmysly opakují. Proto mi to nedalo a vypíchnu pár důležitých bodů, z kterých si můžete udělat obrázek sami.

14.1.2024 v 16:21 | Karma: 23,82 | Přečteno: 563x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Projekt Kamjanka - obnova ukrajinské vesnice, díl 1

Tak jsem neodolal, prostě mne ti ruští barbaři dlouhodobě štvou a Petr Fantom se rozhodl, že obnoví vesnici Kamjanka na Ukrajině, proč mu tedy nepomoci. Kdo Fantoma nezná, tak je to dobrovolník, co žije na Ukrajině.

10.8.2023 v 23:11 | Karma: 5,50 | Přečteno: 145x | Diskuse

Ales Pavel

Pochovejme Evropana

Situace na Ukrajině je prostě smutná, zdá se že padl Mariupol. Tak mi to nedalo a napsal jsem ... no řekněme tomu báseň

11.4.2022 v 16:30 | Karma: 6,63 | Přečteno: 288x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

Šli jste taky na Gotta?

Největší show posledního desetiletí je za námi. Možná se zdá být neuctivé, že pohřbu Karla Gotta říkám show, ale věřte, že to není neúcta k Mistrovi. Dokonce nechci ani soudit či jinak hodnotit jeho lidské hodnoty.

13.10.2019 v 9:57 | Karma: 17,37 | Přečteno: 922x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Když draka bolí hlava - recenze

S dětmi chodím často do kina na pohádky a ani tato nám nemohla uniknout. To jsme si zas dali, to Vám řeknu.

9.11.2018 v 23:05 | Karma: 10,69 | Přečteno: 375x | Diskuse| Pozvánky, akce
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Kdysi ji voda nezajímala, teď jí chybí. Francii dráždí hráz Ženevského jezera

18. května 2024  17:07

Švýcarsko nemá o vodu nouzi. Jeho sousedé však ano. Francie, kterou loni zasáhla extrémní sucha, se...

Gruzínská prezidentka vetovala „ruský“ zákon. Jde do boje s vládou

18. května 2024  16:55

Gruzínská prezidentka Salome Zurabišviliová podle tiskových agentur vetovala kontroverzní zákon o...

Rakouská policie překazila útok 14leté islamistky, chtěla použít nůž a sekeru

18. května 2024  16:46

Rakouská policie oznámila, že překazila teroristický útok nožem ve Štýrském Hradci, který plánovala...

Charkovská oblast evakuovala deset tisíc lidí. Situace je kritická, míní expert

18. května 2024  11:04,  aktualizováno  16:10

Sledujeme online Ukrajina od zahájení ruského pozemního útoku v Charkovské oblasti v minulém týdnu evakuovala už...

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera