Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Krabičková dieta IV

Tak tu máme opět dietní den. O víkendu jsem bujaře oslavoval, že jsem krabičkovou dietu přežil. Neříkám že jsem se zrovna přejídal, ikdyž Eliška mi to tvrdila. Dnešní ráno jsem přebral krabičky od pána se zasmušilým výrazem. Buď je to ranním vstáváním, nebo baští taky krabičky. Úplně mimochodem oznamuji za nepřímé sponzory svého utrpení  firmu Lexum, protože u nich pracuje strůjce všeho Eliška a firmu Harmony Servis, kterýžto krabičkovou dietu produkují. Sebekriticky musím říci, že je dieta asi plně postačující a v normě, ale já jsem hold rozežranej.

7:30

Eliška odešla tak jsem se vrhnul na snídaní, nějaké křenové placky s celerovým salátem. Nu nebylo to špatné, asi to bude tím, že nemám nijak extra hlad. Jsem spokojen. Jen mi vrtá hlavou otázka proč 80% mé diety tvoří celer. Možná je to tím, že tvůrci diety chtějí spálit každou kalorii kterou vstřebám. Druhá verze je, že mi Eliška objednala nejakou speciální hopky hopky dietu. Nevím, ale stále si myslím, že si dávat celer k snídani není dobrý nápad. Nemluvím ani o tom, že své celerem nabyté přednosti musím krotit celý dlouhý den a k tomu  ještě  notně trpí povlak židle neustálým třením mé rozverné zadnice.  

Možná se pletu, ale již jsem našel důvod proč mi po dobu diety praskly už dvoje kalhoty v rozkroku. To nebude náhoda. 

8:30

Už sedím na odřené židli a do uší pouštím Mňágu, hlad opravdu přetloukly jiné potřeby.Šéf mi vypráví o zavařeném noťasu. To je mi ale komická paralela na mou celerovou snídani a její následky.

10:24

Před chvílí jsem byl ještě pan Cepín a teď jsem pan zmatlanej pan Cepín. Jak já to dělám. Jsem si vzal jogurt a při sledování z okna jak sneží jsem si kydnul čast na mikinu. Takže sousto v hajzlu. To my vysvětlete, zůstali mi na odpoledne jen hrst suchých kukuřičný lupínky. Jestli jsem si je mel smíchat s jogurtem a rozdělit na dvě dávky? Asi by měli psát návody. Tak jako tak je odpoledne budu mít místo oříšků k pc. 

11:38

Tak jsem po jídle, žádná extra porce, kuřecí sekaná nadívaná nějakou zeleninou. Hurá teď jsem se nepolil. Snad nebyla ta kuřata v sekaný krmený moc hormonama. Stačí že jsem celerově ejchuchu ještě aby mi narostla prsa. To by mi asi doma neprošlo.

13:14

Tak jsem se stavil na záchodě. Když jsem se spokojeně vymočil a překontroloval obsah pisoáru, vduchu jsem konstatoval, že se nějak tou záhadnou stravou odvodnuji. Ještě než jsem si stihl zapnout poklopec se objevil chlapík. Slušně pozdravil, pak se na mě zatvářil kysele a začal čistit zacpanou mušli. No tak se nedvodnuji no.

Vzal jsem si čaj. Touto dobou pronáším oblíbené poučky pro krabičkové dietáře.

Tady je. Pokud si vemete horký čaj a k tomu ty kukuřicný lupínky. Nedávejte si je blízko k šálku s horkým čajem. Popálíte si prsty.

 

 

Autor: Ales Pavel | pondělí 3.12.2012 9:10 | karma článku: 7,85 | přečteno: 932x
  • Další články autora

Ales Pavel

Československo 1945

Stále se tu opakuje křivení dějin podle ruskou propagandou a naši nevzdělaní a hloupí proruští spoluobčané tyto nesmysly opakují. Proto mi to nedalo a vypíchnu pár důležitých bodů, z kterých si můžete udělat obrázek sami.

14.1.2024 v 16:21 | Karma: 23,82 | Přečteno: 563x | Diskuse| Politika

Ales Pavel

Projekt Kamjanka - obnova ukrajinské vesnice, díl 1

Tak jsem neodolal, prostě mne ti ruští barbaři dlouhodobě štvou a Petr Fantom se rozhodl, že obnoví vesnici Kamjanka na Ukrajině, proč mu tedy nepomoci. Kdo Fantoma nezná, tak je to dobrovolník, co žije na Ukrajině.

10.8.2023 v 23:11 | Karma: 5,50 | Přečteno: 145x | Diskuse

Ales Pavel

Pochovejme Evropana

Situace na Ukrajině je prostě smutná, zdá se že padl Mariupol. Tak mi to nedalo a napsal jsem ... no řekněme tomu báseň

11.4.2022 v 16:30 | Karma: 6,63 | Přečteno: 288x | Diskuse| Poezie a próza

Ales Pavel

Šli jste taky na Gotta?

Největší show posledního desetiletí je za námi. Možná se zdá být neuctivé, že pohřbu Karla Gotta říkám show, ale věřte, že to není neúcta k Mistrovi. Dokonce nechci ani soudit či jinak hodnotit jeho lidské hodnoty.

13.10.2019 v 9:57 | Karma: 17,37 | Přečteno: 922x | Diskuse| Kultura

Ales Pavel

Když draka bolí hlava - recenze

S dětmi chodím často do kina na pohádky a ani tato nám nemohla uniknout. To jsme si zas dali, to Vám řeknu.

9.11.2018 v 23:05 | Karma: 10,69 | Přečteno: 375x | Diskuse| Pozvánky, akce
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

KLDR hodnotila přesnost střel odpalem do moře. Kim posílí jaderný program

18. května 2024  10:15

Severní Korea provedla zkoušku odpalu taktické balistické střely do Japonského moře. Severokorejský...

Epidemioložka SZÚ varuje, že legionella může být ve vířivkách i osvěžovačích

18. května 2024

Vysíláme Je černý kašel na ústupu nebo stále ještě představuje hrozbu? A kde se můžeme nakazit záškrtem nebo...

Velká záhada rozluštěna. Bloky na stavbu pyramid přinesl do pouště Nil

18. května 2024

Premium Vědci možná vyřešili záhadu táhnoucí se celá tisíciletí: jak staří Egypťané dotáhli obrovské...

Klimatičtí aktivisté ochromili letiště v Mnichově, vybrali si rušné svátky

18. května 2024  8:34,  aktualizováno  9:49

Letiště v Mnichově dnes ráno dočasně přerušilo provoz v důsledku protestu klimatických aktivistů z...

  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1480x
Drzoun bez hranic, pisatel s perem i bez pera